Vuxen poäng

till mig! Idag har jag jobbat passat bebis handlat lagat mat och inte vilken mat som helst utan lssagne. Visserligen visade det sig inte vara så svårt men endå. Är dock inte hungrig så har inte smackat utan det får vänta tills matlådan i morgon. Vardagen är så himla tråkig det händer aldrig nånting utan ser i stortsätt lika dan ut jobb-mat mat-jobb-sova visst träffar man nån liten underbar filur då och då men oftast är man helt slut.

Jag önskade att det bara kunde hända något oväntat något roligt men det ska tydligen vara för mycket begärt. Solen har iallafall kommit fram och jag hoppas att vi aldrig mer behöver se snön, för den som vill se den kan ju fan dra till alperna eller något liknande.

Nu blir det dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0