Work

Börjar snart jobba det blir 12-21 idag vilket är det drygaste passet har jag intalat
mig men jag satt och tänkte att det är nog ändå inte det för man jobbar först mellan
12-15 vilket bara är tre timmar sen blir det fem timmar på kvällen och det går riktigt fort.
Dock snöar det ute vilket inte känns så kul när man börjar tröttna på vintern. Nu ser jag
framemot sommaren och värmen jätte mycket.

Såg en bild på Nattis blogg som jag snodde hahahah och jag kan inte sluta skratta vi cyklade
från skomakaren och den som cyklar minst snabbt brukar skoja och ta tag i den andras arm
och hänga på. Jag vet inte varför vi gör så kanske för att förstöra för den andra men iallafall
så här såg det ut denna gång.Jag är helt blåslagen på benen och jag kan lova att de som åkt
förbi med bilarna lär fått sig ett lika gott skratt som oss om inte ännu mer.


Jag kan ju tillägga att vi ramla precis som cyklarna jag underst med Nattis
över mig så hon landa ju skapligt mjukt iallafall haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0