Dans

Dansen va hur rolig som helst och som Evelina sa de här är du i ett nötskal på krogen(dock inte 
shaka rumpa sexigt) och då känner jag om de ser ut sådär när ja dansar på krogen nykter som
full så borde jag nog låta bli haha. Men det var super kul och nu har vi även betalat så flera gånger blir det.
Fast nästa söndag blir det dock ingen för då är jag på Kryssing längtar till tusen åker nu på lördag och
kommer hem på måndag.

Nu ska jag ta mig hem till mitt place och sen ta lite kvällsmat och en snabbdusch sen blir det mys
i min jätte sköna soffa. Imorgon blir det iallafall jobb vilket jag inte ser framemot just nu men det blir bra
när man väl är på plats.

Puss en extra puss slänger jag till Nattis för allt dubbel trubbel vi varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0