Busborgen

Idag har jag varit ledig från jobbet så jag mamma och Maya åkte till busborgen ett tag och Maya
bara går mer och mer hon är så duktig. Det är inte långt kvar tills lillen fyller 1år. Hon har även
börjat säga nej och ajaj hela tiden och undra vad det beror på haha. Ibland träffar hon in dom ganska
bra. Jag tog nyss en leksak ifrån henne och då tog hon den i från mig och sa med bestämd röst AJAJ.

Idag blir det förresten utgång Natta Nattis Evelina Lisa och Sara kommer hem till mig vi ska förfesta
hemma hos mig innan vi går ut jag vet dock inte vart vi ska av alla ställen de finns att välja mellan.

Maya för några minuter sen


Nu ska jag traska hem till mig trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0