Utmattad

Jag är så otroligt trött Maya sov bra men det gjorde inte jag, man låg och halv lura ifall att hon skulle vakna men sen låg hon även och böka runt så man fick ett slag i ansiktet lite då och då. Men jag klarar mig när vi vaknade fick Maya ta sig ett litet bad innan hemfärden till mamma. Idag blir det kalas hos min storesyster farmor kommer och hämtar mig runt 13.30 och jag är så hungrig men man skulle vara hungrig när man kom så jag får spara mig eftersom det bjuds på smörgåstårta vilket jag tycker är jätte gott.

Ikväll blir det inget mer än lugnt med godis hildas och Evelina i sällskap vi ska kolla på melodifestivalen som egentligen inte intresserar mig ett dugg men känner inte för nånting denna helg bara vara underbart.


Nakenfis bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0