Snabba cash

Helgen har bestått av jobb vilket var rätt skönt med tanke på att igår var det strålande sol och snön sakta började smälta bort. Igår var det alla hjärtans dag. Halva spenderade jag med gamlingarna och den andra halvan med Nattis.
Det blev bio för våran del snabba cash. Den var hemsk spännande och sorlig. Men det verkade bara vara jag och Nattis som satt och verkligen grät rann ur ögon och näsa haha.

Nu är det måndag och jag är ledig. Jag ska städa lägenheten idag och just nu håller jag på att kolla på recept och skriva matlista som mamma tjata om, jag äter bara makaroner och köttbullar för jag kan inte laga något annat direkt och nu har jag börjat tröttna rejält på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0