Husmor

Godmorgon!
Mamma fixade min tavla igår vi har gjort en egen ram i trä och häftat på ett tyg. Det blev jätte bra och den ska ja ha över soffan. Den är lite längre är en meter lång. Jag tror att de kommer passa alldeles utmärkt. Pappa skulle kommit idag och sätta upp den men det blir i morgon i stället. Jobb blir det för min del idag fast ja börjar inte förren 12 och slutar 16 det blir en skön dag.

Förresten handlade jag massor med mat igår och mamma berätta massor i affären om man inte ville göra så kunde man göra så och såvidare. Jag har nämligen bara ätit köttbullar och makaroner om ens de sen jag flyttade men denna vecka kommer det inte bli de en enda gång. För nu ska jag bli huslig och lära mig att laga bra mat. Och på tal om huslig så håller jag på att städa lite nu och ska gå ner och boka tvättstuga.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0