Gratulerar

på födelsedagen hälsar vi min storasyster som fyller 26 skulle jag tippa på eftersom det skiljer sex år. Blir inget firande idag utan blir en smarrig smörgåstårta i morgon. Idag så ska världens goaste maya vara hos mig och även sova över. Det är mitt egna val men jag hoppas att hon åtminstånde kan lämna sitt ledsna kvälls/natt humör hos mamma. Ledig i helgen är jag också det kan inte bli bättre men jag har bestämt mig att jag bara ska koppla av dels för att jag inte är hundra procent kry.

Snö storm är det ute och hör plogbilarna för fullt såklart passar de på när man själv inte ska jobba. Det var meningen att jag skulle jobba idag men jag har jätte ont i huvet och i kroppen förkyld och världens mensverk (bara de är rena smärtan) så det kanske inte låter så farligt men så är det, och så klart kan man inte somna om så det får väl bli ett bad för min del tills nån har vakat.



vill utomlands nu nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: nattispattis

då är vi tvååååååå som vill utomlands!

2010-02-19 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0