Rock the world

Blev lite rajtan tajtan under bilfärden och jag ääälskar att åka bil med lite halvtönting musik på högsta volym. Då är det en väldans tur att Nattis har en bergsprängare i baksätet haha. Båda hittade lite grejer på Åsby sen åkte vi vidare på nå våldtäktskällar loppis (för att fördriva tid eller för att de är intressant fråga mig inte) och efter de till hälla då ja skulle kolla på skor som jag aldrig kommer att hitta.

Nu ska jag göra mig redo inför jobbet börjar inte förren kl 16 men ska åka lite tidigare för att prata lite skit med en jobbarfriend, sen är man väl hemma runt 21.30. Hoppas de fina vädret håller i sig under hela kvällspasset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0