Förstörd

Jag känner mig helt ihålig. Jag somnade inte förren runt 4 halv 5 imorse pga av min nästeppa och hosta. Jag får panik och kan inte andas med munnen när jag ligger ner så ett tag trodde jag att jag skulle kvävas det kändes nästan så tror jag. Hur mycket jag än snöt mig hjälpde det inte ett dugg utan blev bara värre och jag försökte med vatten och salt men då höll jag istället på att spy. Somnade väl av ren utmattning.

Sovmorgon blev det inte. Vaknade kl 7 att solen lyste in genom fönstret och de va väl positivt så att man inte vaknade utav regn. Jag har iallafall svårt att somna om när jag vaknat jag ger det inte ens en chans utan bokade tvättstugan mellan 8-10.


Nässpray står högst på min inköpslista idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0