Torsdag

Har inte jobbat på tre dagar nu och jag kan inte säga något annat än de har varit
hur skönt som helst. Jobbet ringde iallafall igår och berättade att de förlängt mitt
schema vilket är kul men ja kunde inte bli glad för ju mer jobb jag får här ju längre
tid tar det att komma härifrån och orka ta tag i andra saker. Sån är jag kan bara
ta tag i en sak i taget.

Jobbar hela helgen men det gör inget eftersom jag både bowla och gick ut både
fredag lördag förra helgen så känns ändå okej. Men ska äta frukost och duscha
sen ska jag följa med mamma till hälla och ringa och vecka Evelina direkt efter
för fick ett super hemligt sms igår kväll och jag hoppas det blir lovande!


Kommentarer
Postat av: evelina

Fick inge samtal om de men de e faktiskt lovande:D

2009-09-24 @ 23:29:16
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/
Postat av: malin

haha varför har du lagt in min blogg på din kommentar haha de är där du ska skriva in din ;)

2009-09-25 @ 11:48:51
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0