Sammanfattning av Resan

Tänkte bara skriva lite kortfattat om min resa till Cypern vilket bara va en massa
händerlser och krångel. När vi kom till flygplatsen i Cypern hade dom glömt att lasta
på min resväska vilket inte får hända!

Och dåligt mådde jag innan jag reste men som jag försökte intala mig med att jag bara
var nervös. Och när vi va där nere mådde jag dåligt och va trött och orkade knappt gå
ut men då försökte jag intala mig med (att det tar ett tag att vända på dygnet och vänja
sig vid värmen) Vilket va en dålig intalelse vadå vända på dygnet gå ut och äta vid 21.00
och gå ut på "disco" kl 00.00.

Iallafall kämpade jag i nåndag men sen mådde jag så dåligt men ville absolut inte åka in till
sjukhuset för jag va rädd för ja.. Allt jag kan ju knappt säga Hej jag heter Malin på engelska.
Men in åkte jag iallafall.





(Lyckligaste minuterna på sjukan, varade dock inte så länge)

Nu efteråt kan man skratta åt vissa saker men med gråten i halsen för det var det västa dagarna
i mitt liv och det kändes som jag låg där i flera månader. Men som sagt tyckte Evelina att det var
bäst att ringa ambulans för som hon sa (Vad skulle jag göra när du såg ut som en 80årig kärring med
puckelrygg som gick runt med tjocktröja och bara skaka och inte kunde få fram ett ljud)

Om man bortser från de så hade jag både kul och mysigt! Men som sagt jag har aldrig tur och Evelina
har heller aldrig tur så vad hade vi förväntat oss. Lägger upp mer roliga och fina bilder sen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Sv: ååh! Har ni Gina? Det vill jag med ha!

hm...

... Vi har lidex.

2009-09-01 @ 20:58:15
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Den pastan finns på ica :D härliga bilder, är det en ansiktsmask? :)

2009-09-01 @ 22:11:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar: tack så mycket ;D förstår de!



härliga bilder!

2009-09-01 @ 22:38:18
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: María <3

lyxigt de ser ut :D

2009-09-02 @ 23:10:45
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0