Kopierat

Detta inlägg är helt kopierat från Nattas blogg för jag orkar inte skriva själv :(


Åh herregud vilken kväll säger jag bara. Gårdagen! Haha med starka och stora bokstäver:

Jag och Mallan bestämde oss för att åka ner till stan och ta en fika, snacka skit och skratta ihjäl som alltid. Det började som planerat i alla fall och det var super mysigt, såklart. Dom stängde dock 22 och vi ville absolut inte skiljas åt redan då (även fast jag jobbade imorse och skulle behövt det) hihi. Det var snorkallt ute och vi var galna, glada och röj-sugna. Beslutet blev Konrad. Snacka om att vi släppte loss. Jävlar. Drev (runt) med alla, skakade litä rumpa med alla turkar och skrek som aldrig förr. Kan låta barnsligt, men vi är inte så vuxna av oss heller så de passade ju perfekt, om inte annat. Jag hade uggs på mig, eftersom min fula-äckliga-dryga-fucking-häl-inflammation blivit ännu värre. Så lite party man kunde bli i alla fall, men det hindrade oss fan inte för fem öre. Vi släppte loss rejält rejält rejält, drack inte en enda droppe alkohol på hela kvällen och ändå var det roligast på länge. Ett gott och bra stort jävla bevis på att man kan ha kul utan alkohol! O jag är så himla glad att jag alltid har så roligt med dig, mallanballan! ♥

O vi vimmelfotade lite igår också, haha!! Nej, ärligt, tack för en riktigt rolig kväll.



Jag kan lägga till att jag alltid alltid alltid har roligt med Nattis och det spelar ingen roll vad
vi gör men de är alltid galet/dumt och bjuder på mycket skratt I love you Nattispattis v

Kommentarer
Postat av: nattiis

ååh, loooveeeee <3<3

2009-10-12 @ 10:57:16
URL: http://nattasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0