Surahammar

Idag blev de inge jobb för min del vilket är rätt skönt på ett sätt men inte lika roligt när
lönen kommer. Jag tog en morgon prommenad med Maya i det gråa tråkiga vädret men
något annat kan man ju inte förvänta sig när vi är i november månad och ja kom på att
det kanske är dax att börja kolla på lite julklappar. Min systers ena barn och även min
lillebror fyller år i december så vi får se om de kan bli någon liten födelsedagspresent också.

Klockan 13.15 går tåget jag ska åka hem till Evelina eller till hennes mormor för hon ska
vara där ensam i ett dygn och hon har kattungar som ja ska få mysa med (: de passar
perfekt en mådag när de även är tråkigt väder. Får se om de kanske kan bli nån uppdatering
med nya bilder också.






Tycker om dig v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0