Ovärt

Igår hade jag en jätte konstig magkänsla och jag vet inte alls vad det beror på men de börja
med att Sandra va hos mig i lägenheten och vi vek oss av skratt när vi pratade om alla gamla
och dumma saker vi gjort och vissa saker fick man lite ångest av men endå så pratade vi om
att man hade så himla kul då även om ja gjorde massor med dumma saker så hade jag aldrig
dålig magkänsla eller samvete som jag har var och varannan dag nu.

Jag kände även när jag kom hem att jag vill inte flytta jo absolut klart jag vill men ju mer saker
jag handla ju mer börja ja tänka om ja bara gjorde de för att vara "trotsig". Jag som alltid känner
mig ensam fasten jag är hemma hur ska de gå när jag väl sitter där ensam de vill jag inte tänka på.

Ja somna iallafall inte förren 3 kanske och så ringde bemaningstjänsten HEM och kolla om ja kunde
jobba ringde dom hem för ja aldrig svarar på mobilen på morgonen eller de kan dom inte begära
att man ska göra heller när man ligger och sover. Ja va helt död så ja kommer knappt ihåg va jag
svarade men jobbar resten av helgen. Långt ovärt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0