Lördag

Gårdagen spenderade jag med Johan vi kollade på film och de blev massa mys mysigt! Idag
har jag jobbat kväll och de va ovanligt skönt de va jätte lugnt och allting bara flöt på och gick
fort, såna dagar gillar jag. Direkt efter jobbet mötte jag upp nattis vid skiljebo för lite småprat
bara men fan va kallt det var ute jag fryser fortfarande usch usch. Imorgon är jag ledig för då
ska jag hälsa på Jonas och jag längtar för nu var det två veckor sen så där kommer ja vara hela
söndagen.

Jag har även fått nyckeln till lägenheten så ska ta min första lediga dag och storstäda och sen ska
jag och mamma handla lite viktigaste som bl.a tallrikar de vore kanske bra att ha haha.



Godnatt v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0