NYKTERIST

Klassfesten var väldigt rolig till en början, de som är de dåliga
med våra klassfester är att vi alltid ska börja så tidigt. Vid åtta-nio
tiden är alla fulla.

Jag har kommit fram till att jag aldrig  mer ska dricka och de är ett
löfte ja kommer att hålla åtminstånde fram till studenten. Jag vet inte
vad som hände men både jag ock min bästa vän Evelina som va här
trots att hon inte går i våran klass, körde på fjortis-fylla. Jag trollade
fram lite HB och sen va det bara att köra.

Jag har aldrig spytt så mycket, hela natten hela morgonen och inte fick
man behålla en liten vatten droppe. Jag var helt förstörd och jag trodde
helt seriöst att jag skulle dö!


Kussen Sandra










De va lite bilder som jag hade kanske
kommer upp flera om de är värt de.

Tack till Angelica, Sandra och Evelina men framförallt
Sebastian som kom när alla hade gott och hjälpte mig
på natten och morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0