FREDAG/LÖRDAG

Vi hade hur trevligt som helst igår jag och Nattis, satt på Gränden hela kvällen
och bara snackade. Hur mysigt & roligt som helst. Några roliga videos och
bilder fick vi också. Dock var vädret sämst igår. Men det skadade inte, några
regndroppar på våra näsor gjorde inte speciellt mycket. (kopierat från nattas)

Nattis


glad-posare




Dagen idag har varit lång jag hade både varit på stan och köpt en söt men
enkel tröja,solat och efter de varit på hälla men då med Nattis som sällskap.
Vi kollade runt lite köpte goda "bakelser". Jag har även grillat med min familj
 + min morbror och hans tjej.

Senare tog jag rex och åkte hem till Nattis och även Linda dök upp efter ett tag.
Vi delade på två flaskor vin och satt i våra mys-kläder ute på altan. De va otroligt
roligt och vi skrattade så man fick ont i magen. Vi delade med oss om roliga berättelser,
pinsamma saker och prata även om fylle-ångest. Kortfattat tjejsnack!
De va en otroligt mysig kväll.

mys-nattis


mys-linda


mys-jag


Avslutet kan ja inget att skratta åt då låg både jag och natta vikta på golvet av skratt
och ja man kan ju bara undra varför....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0