*

Jag har nyss blivit klar med mitt projektarbete jag vet inte om jag ska
skratta eller gråta av lättnad. De känns verkligen verkligen bra.

De har varit en lång dag idag, de började med att jag och Nattis vid elva tiden
begav oss till hamnen för att hämta min lilla pärla. Medans vi satt där och
filosoferade lite bestämde vi oss för att boka sol tid vid halv två sagt och gjort :)



man kan inte alltid vara snygg



Träffade även Jenny idag och gud vad ja gillar denna människa man blir så glad av
att bara vara i hennes närhet. Vi åt lite mat på stan och pratade om precis allt möjligt.
Trevligt och jag tror både hon och jag kände att det behövdes. v

Nu har det faktiskt varit läggdags för mig för länge sen
Godnatt:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötan, blir glad av din närhet med! love u<3

2009-05-06 @ 10:53:26
URL: http://jennyo21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0