TISDAG

Sådär nu ska jag försöka få ut mig några rader här det
var väldigt länge sen. De har varit fullt upp med allt möjligt.
Vi har haft verkligen jätte mycket i skolan och det är inte över
än.  Det som är skönt i dag är att jag börjar inte förren 14.30
slutar en timme senare ( har bara historia) så det kommer bli
lite pluggande innan så jag slipper det när jag kommer hem.

Imorgon har jag Nationella i Sv B och jag förstår inte jag tror jag
missuppfatta allting för jag förstår verkligen inte hur man ska
skriva usch, men på fredag är det påsklov super härligt!


Slänger upp en bild på Maya som har blivit riktigt stor nu
hon har till och med börjat skratta nu sötnosen :)


Kommentarer
Postat av: hannah

åh va fin hon är :)

2009-03-31 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0