Utgång ikväll!

Pratade nyss med Evelina och de är så förbaskat dåligt med busstider också här. Sista bussen
slutar gå hem kl 23.00 bara för att det är röd dag åh dåligt! Men jag sitter och funderar på om
jag ska följa med ut ändå och ta med vanliga skor och gå hem som tar ca en timme om man har
bra skor. Taxi tänker jag inte ta för de kostar ju flera hundra och de känns ganska ovärt snål som man
är haha.

Men va fan jag tar med bekväma skor sen motionerar jag hem jag kan fan inte sitta här på min sista
lediga dag som jag kan göra något på! Så får det faktiskt bli!





Ha en trevlig lördag Puss!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ja : ) Vi blev ett bra stort gäng sedan : ) Men annars hade vi superkul innan också : )

2009-06-20 @ 19:00:57
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0