Torsdag

Tänkte uppdatera lite snabbt. Jag har varit och jobbat tidigare idag och det gick
super bra, när jag kom hem berätta mamma att jag fått post och de var bl.a lite
lön som hade kommit från i maj när jag varit på några mötet! Känns super bra de!

Tydligen så skulle de flesta på rix fm festival idag men jag känner att jag inte är ett
dugg intresserad av sånt skit och det gjorde inte Nattis heller men vi ska åka ner ändå
och gå förbi och kolla lite, sen sätter vi oss förmodligen någonstans nära vattnet och
har det skönt.

Bilder från igår
Nattas

Min


Idag




Nu ska jag springa ut i solen en stund till och sen hoppa in i en snabbdusch för att sen hämta
upp Nattis-pattis på hennes jobb runt 19.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0