Söndag

Hämtade upp Nattis på hennes jobb som sagt och vi satt i solen och stekte, prata lite
och grillade lite korv.. Nej helt seriöst jag får träningsverk i magen av att umgås med
Nattis hon är nog min roligaste vän även om de handlar om så små och som oftast jätte
töntiga saker så viker man sig dubbelt



Ja försöker ta de lite lugnt eller ja jag får tinnitus Lars syster med barn är här och hälsar på
dom ska väl sova här några dagar och dom har också ett barn på ca 3 månader och just
nu skriker båda och aaaaaa vill dra av mig håret!

Nu ska jag tagga till lite inför morgon dagens jobb, som tur är jobbar jag bara 5 timmar
och de känns ändå som en bra start på veckan.


Kommentarer
Postat av: nattis

så jävla söt du är. och du vet att jag älskar att umgås med dig, för allt är så jävla bra! du är så jävla bra

2009-06-21 @ 20:59:36
URL: http://nattasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0