NERVÖS

Nu sitter jag och är barnvakt åt min super söta och förengångskull
glada bebis lillesyster. Mamma är och fixar saker inför studenten
och lite så. Idag var den sista skoldagen för mig och på fredag gäller
det och tyvärr har jag tappat de där härliga som jag kände för ett
tag sen. De är regnt grått blåsigt och verkligen inte varmt ute.
Men när vi väl står där så är det nog ingen som tänker på regnet.


better than all the rest

Imorgon är jag ledig från skolan för jag kan absolut inte missa
min bästa väns student och jag är så känslig och töntig så jag
är otroligt nervös och fråga mig inte varför. Kanske är de för
att jag kommer gråta mer än vad hon kommer att göra. För gråta
på hennes student kommer jag absolut göra, att se henne så
otroligt glad, hennes familj och bara att hon kommer vara så himla
fin.

Nu ska jag städa och hjälpa mamma med det som kan göras idag
inför min egna STUDENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0