MÅNDAG

Jag förstår inte hur jag står ut att umgås med Nattis en hel dag
man blir ju helt slut i huvet faktiskt. Jag åkte som sagt hem
till henne efter jag hade vart och lämnat alla mina sjuttioelva
skolböcker.

Sen har vi även motionerat/joggat 5km med hennes far på
björnön i värsta mördarbackarna puh astma. Ja man han
knappt ta ett andetag innanför dörren innan de var dax att ta
rex och trampa till solariumet.

De va de värsta jag har varit med om i hela mitt liv fyfan damp
krypningar. Jag fick springa ut och duscha mig lägga mig igen
ligga upp och ner och bak och fram ja på alla konstiga sätt.
Till slut va de bara att ge upp och stänga av skiten.Nu har jag gett
de för många chanser och jag står aldrig ut. Aldrig mer!


hahaha så söt

Förresten är det ingen skola imorgon så de blir en sovmorgon
i morgon igen härligt värre!

Kommentarer
Postat av: nattis

du är söt du, hahaha

2009-06-10 @ 17:51:06
URL: http://nattasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0