jobb sol och bad

Det är vad min dag har bestått av idag vilket var en bra kombination eller va det
nu heter. Efter jobbet åkte jag och Evelina till löga och istället för att ligga utanför
och bada i mälaren gick vi in och bada i utomhus poolen. Jag åkte vatten ruschekana
red på Evelinas rygg och hon drog mig även i fötterna ja vet barnsligt men jag tror inte
att jag kommer att växa i från de där aldrig någonsin jag älskar ju att bada som ett
barn, som en fisk..

Träffade även världens gulligaste Jenny som jobba i kiosken som bjöd på super god
glass va säger man..Gratis är godast haha och så var det.. Jag är helt slut efter en hel
dag ute i solen. Så nu sitter jag här och vilar och känner hur skönt det ska bli med en
sovmorgon ända till 16.00 i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0