Jag hatar att

jag jobbar.. Visst är det självklart bra men jag vill inte åka hem när de alltid ska bli
som roligast.. Idag åkte jag hem till Evelina i Surahammar tidigt på morgonen för
att mysa sola och skratta, att umgås med henne är som terapi haha. Vi åkte tillbaka
till Västerås men då va även Lisa och Peggy med vi satt vid vattnet och myste dom
drack och jag drack med fast cola. När de va spelningar som skulle spela var det dax
för mig att åka hem..

Grilla har vi gjort hemma och jag har nyss kollat på World trade center och skrattat av
lycka gråtit som världens tönt.. Jag är nog världens känsligaste människa men de får
jag vara.. Jag borde gå och lägga mig för jag ska upp tidigt och jobba hela dagen spyr!

Evelinas söta katt




Jag kommer aldrig aldrig aldrig kunna somna i kväll jag är inte ett dugg trött och jag vill bara
åka nu nu nu om sju veckor åker jag och Evelina åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0