I LOVE REX

Efter skolan tog jag min ända riktiga sanna vän rex och
cyklade hem till nattis. Nu sitter jag här och filosoferar.

Vi ska snart cykla till Hälla och jag ska kolla på en student
present till Evelina för på stan hittar man ju verkligen ingenting
Vi kanske tar ett stopp på mcdonalds eller på någon godis affär
jag måste ju äta lite mer så jag inte kommer i min studentklänning.

Förresten såg jag att jag hade råkat gjort videon på Maya privat
på något konstigt sätt så det ska jag väll ändra sen när jag
kommer hem, har mest lagt upp den så Sandra kan se lite.

Piz of heaven!


Kommentarer
Postat av: Sandra

om du menade mig sandra så va de gulligt, ja vill se :)

2009-06-09 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0