Gårdagen

Gårdagen blev mer än lyckat. Jag hade jätte roligt och de tror jag alla andra också
hade. Vi satt först ett tag i Vasa parken men begav oss senare till Konrad. De första
jag och Malin gör är att köpa en cd skiva av ett band som skulle spela och vi hade
ingen aning om vilka de va. Men jag har för mig att jag tyckte de va bra när dom väl
spelade eller så va de att jag tyckte dom va urkassa.. Får sätta på skivan och lyssna.

Hem kom jag som vanligt inte utan kom hem för ca två timmar sen jag vet inte varför
men jag kommer aldrig hem efter en utgång,, Men de är väl så det ska vara eller hur:D


Sebbe gjorde mig sällskap när jag väntade på att bussen skulle gå från mig



Världens sötaste bästa kompis som blev för full lite för tidigt men de är okej :)

Nu ska jag hämta Nattis på hennes jobb så ska vi umgås en liten stund imorgon
börjar jag jobba.... ångest!


Kommentarer
Postat av: Malin M

hahaha jag hörde knappt var dom sjöng på skivan heller ;) . men vi var ju snälla och köpte den ialf ;D

2009-06-21 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0