EN DÅLIG DAG

Åh vilken huvudvärk jag har jag tror jag exploderar inte bara
pga huvudvärk. Mamma är arg jag är arg och maya är arg hela
familjen har utbrott och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Just nu
vill jag bara binda fast dom vid ett träd i skogen eller  egentligen
något ännu värre men de kan jag ju inte skriva.




Den här dagen kommer inte alls bli bra. Jag har kollat runt lite
på lägenheter i stockholm. Jag skulle ju bosätta mig i göteborg
men eftersom de är så långt hemmifrån så kommer de kännas
enormt ensamt att flytta dit själv först så det får bli stockholm till att
börja med och där känner jag iallafall några styken. De blir som
det blir iallafall.

Nu ska jag faktiskt laga min favorit mat som är fiskbullar så kanske
man kan bli på lite bättre humör iallafall, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0