Sitter på jobbet

Och väntar av tiden.. Jag slutar om ca fem minuter skönt. Härligt med fredag
är det också men de är inte direkt så att man har någon helg känsla när man
jobbar hela helgen. Men jag ska förmodligen om jag orkar följa med Peter
och Niklas till en pub och ta något att dricka för jag fick ett sms av Peter där han
skrev lite snällt att han köpt några cider till mig utan att jag bett om det så blir
väl så illa tvungen haha..

Nä men eftersom jag börjar tidigt imorgon igen så följer jag nog bara med en
liten stund och sen beger jag mig till sängen.. Nästa helg ska vi iallafall åka
till Gröna lund och det ska bli kul för jag älskar att åka karuseller :D

Dax att ta av sig jobbkläderna nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0