.....

Jag och Evelina somnade nog inte förren runt 0600 i morse och sov ända fram till kl 13.00
sen var det bara att tvinga sig upp.. Hela natten satt vi och sjöng och hade oss på datan.
Men inte bara de vi tog och bubblade lite bubbelbad en stund och åt lite god mat :).

Jag sitter och funderar på om jag ska åka till lägenheten jag bor ibland för jag har ingen
lust alls att sova ensam idag känner mig så ensam jag klarar inte av att vara ensam de är
det värsta som finns usch så jag tror jag sviker löftet till Evelina som  tycker att jag borde
vara hemma en dag och bara andas ENSAM men de får jag ta någon annan dag. Ja så
får det bli!

Ja faktiskt så, nu ska jag packa mina jobbsaker inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha jadu, jag med..

2009-07-21 @ 21:47:44
URL: http://dap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0