WALLANDER

Inget pluggande idag heller lika bra de för jag har absolut inte
lust med att känna mig duktig idag.
Bio med min storebror blev det iallafall vi kollade på Wallander som
jag hade bestämt men jag tyckte de blev en besvikelse visst den va OK
men en av de sämre dom har gjort tyvärr.

Och blev inte bättre av att vi satt brevid en tjej som stank, smaska och prassla
överdrivet med sin påse. Ja dom som känner mig vet vad ja menar.


gammal bild har ingen ny



31/8 07
-Vi ska alltid hålla ihop
vad som än händer.

Kommentarer
Postat av: Natta

o nej smask o prassel. hahahahaha. stackars!

2009-01-18 @ 18:38:07
Postat av: malin

Höll på att få abstinensdamp klia i fingrarna :(

2009-01-18 @ 20:10:13
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0