SÖNDAG

Jag har precis kommit hem från en lyckad kväll/ natt och jag har
ont, ont överallt och inte gott och lagt mig än så är otroligt slut.
Men jag har verkligen haft jätte roligt.
Både hos Evelinas pappa på firandet och på krogen.

Nu sitter jag iallafall här med ett stort glas cola och de är ju bara
för gott. Dricker och dricker så man får tårar och nästan kallsup.
Sjukt men så är det.
Förresten har jag en snäll vän, Natta redan igår tyckte hon att vi
skulle skippa träningen idag för att jag behöver få sova ut omtänksamt
va :) fast egentligen kanske de bara är slöhet.

Dagen idag kommer bestå av massor med plugg men i
pluggpausen drar jag på en bio med min storebror mysigt va :)

Slänger upp en gammal bild

Lika kära då som nu! 


Kommentarer
Postat av: malin

fina armband haha:)

2009-01-18 @ 09:56:23
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/
Postat av: Natta

hahaha. slöhet? nej nej!

2009-01-18 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0