IGÅR

Gårdagen var jätte mysig, jag åkte hem till Evelina med Lisa och fikade med
hennes släktingar från hennes mammas sida, vi åt så vi mådde illa men gott var det.
Vi kollade även på massa filmer och fjantade oss. I hemlighet är jag ganska fjantig
men det är sånt där som kommer upp endast när man är med sina bästa kompisar.

Men tänk om man aldrig skulle kunna gå tillbaka och plocka fram sitt barnasinne och
bara vara barnslig och verkligen skratta åt det. Åh va skönt det är att ha en bästa vän.

Övertrötta jag och Evelina när Lisa hade gott hem 
bildade vi ord av de kakorna vi inte hade ätit upp

Ja vet otroligt barnsliga men ni anar inte hur mycket vi skratta.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha sån här humor har jag också :P

2009-01-31 @ 14:29:41
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0