TRÖTTA JAG

Idag börja det med att jag försov mig men jag gjorde det lite med flit
för jag sov så otroligt bra och ville verkligen fortsätta. De är inge många
nätter jag sover bra så var lika bra att passa på tyckte jag.
Annars kan de bli såhär att den riktiga sömnen kommer i skolan.



Iallafall så har jag bara varit i skolan idag och skolarbeten följer med en hem
även om man inte gör dom så sitter det en djävul på axeln som påminner
mig hela tiden. Men jag ska snart sätta igång faktiskt med livsfrågeblomman.
Sen händer de inge roligare i min dag, tråkigt nog.
Jag är helt slutkörd efter en skoldag men de kan ju bero på att sömnen ofta inte
blir så bra som den borde.

Kommentarer
Postat av: - m h a l i n , ♥

- hejjsan hejjsan , hur har din fredag vart ? (:

2009-01-30 @ 21:40:38
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0