TRÄNAT

skoldagen idag har varit som vanligt lite långtråkig för vi har alltid
massor med håltimmar, vill bara köra på hela dagen och sedan få
sluta i tid det vore mycket skönare. Skoldagen i morgon blir värre.

Har iallafall tränat idaga det var super skönt men även jobbigt sen
var jag på Hälla med mamma, jag skulle köpa en jacka/kappa men la
bara undan den för jag är lite osäker annars kom jag hem med ett
par mjukisbyxor och underkläder, som man alltid behöver.

Jag ska strax bädda ner mig och kolla på en film och samtidigt försöka
komma på hur jag ska svara på frågorna som jag skrev om igår.
Jag kommer nog på något förreller senare.

puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vem av Hillary Duff och Nicole Richie skulle du helst vilja vara för en dag? ;D

2009-01-27 @ 01:31:43
URL: http://josefiinn.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ja, det är verkligen hemskt att se på :-(

2009-01-27 @ 15:56:36
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0