TISDAG

Sitter här och dricker te och försöker få något slut på denna
eng reccention men det står helt stilla. Jag längtar tills jag uppnår
ett godkänt i engelska A och jag kommer bli helt överlycklig efter
 alla dessa år. Det är inge roligt och jag ger lätt upp när det går
dåligt och tänker de löser sig till slut, de brukar det ju göra för min del.

Ikväll är det iallafall andra avenyn som jag ser framemot men jag har sagt
till mig själv att jag inte får kolla på de fören jag har pluggat klart så jag
lär väl sätta fart på hjärncellerna.

Förrövrigt har jag världens träningsverk i armarna och i knäna och de är bra
för då vet jag att jag har tagit i och det är lite skönt samtidigt som de är
smärtsamt. Men i morgon blir det träning igen med Nattis längtar faktiskt.


Kommentarer
Postat av: malin

stor baksnus?

2009-01-27 @ 20:29:37
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0