STRESS,STUDENTMÖSSA OCH TRÄNA

Denna dag har bestått av en massa stress och jag hatar att stressa
för jag blir irriterad och slutar inte stressa förren nästa dag usch.
Vi har prövat studentmössor idag och min kommer bli super snygg
gud vad jag längtar så man bara kan dra härifrån sen och resa en
himla massa för det är något jag ska göra mycket.

Jag har även tränat idag (hårdträningen börja idag)
de gick bra faktiskt men det var lite svårt att hålla takt och rytm men
får skylla på att det var första gången. Nej men det var iallafall super
skönt efter och Natta var också jätte duktig :)

Resten av dagen kommer bestå av att renskriva intervjuen som jag gjorde
idag (interljuva en pedagog) och sedan plugga till mitt prov som jag har på
fredag i Fritid för funktionshindrade och det efterlängtade sova!


åh fick nyss lyckokänslor för de va fredag i morgon men icke det är
ju faktiskt bara torsdag suck där försvann de lika fort som de kom.
Plugget väntar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha och jag tränade ju tydligen hårdare än alla eftersom jag tydligen hade haft en dubbelt så hög kloss än alla andra. Sade den fnissande gubben efter avslappningen. Hehe.

2009-01-14 @ 19:16:24
Postat av: malin

AAAHHHHA.. så det är du som är anonym ;)

2009-01-16 @ 08:42:54
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0