SÖNDAGKVÄLL

Allt har gott bra idag och jag är förvånad visst fick jag myror
i benen och blev irriterad men jag satt kvar ändå och lyssna.
Vilket vad bra, om man tänker efter så gör jag bra saker varje
dag även om de inte är saker som man egentligen lägger
märket till så mycket :).

Förövrigt är jag jätte trött och ska lägga mig riktigt tidigt idag och
verkligen sova ut för i morgon börjar jag inte fören 10.50, men jag
och angelica ska nog gå till skolan då i ställe för att cykla. Det tar
ca en timme men det är bara skönt och ett lätt sätt att pigga upp
sig på.



På tisdag börjar äntligen Andra Avenyn vilket jag har längtat efter.Det
dåliga är att jag har hört att det numera bara ska vara ett avsnitt i veckan.
Det brukar ju vara söndagens sysselsättning och kolla på alla tre
avsnitten och bara ha det mysigt på söndagskvällen men nu blir det
ändrat på den fronten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå andra avenyn äger ju

2009-01-14 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0