SKOLSTARTEN

Idag cyklade jag och Angelica till skolan, vi ska börja göra det det tar ca 30 min
men det gör det även med buss. Så varför inte få lite vardaglig motion som alla
behöver :)

Skolstarten var bra och jag slutade  12.10  för min engelska lektion var inställd.
Och jag ska faktiskt snart sätta mig och plugga tro det eller inte. Om jag känner mig
själv rätt så kommer jag inte hålla det här för jag har sagt det varje gång skolan har
dragit i gång. Men eftersom det är det sista terminen innan studenten ska jag

-Så fort jag får en läxa så ska jag göra den samma dag
-Plugga till proven lite varje kväll, INTE sista kvällen.
-Börja läsa böker på engelska, jag SKA klara av engelskan.
-Planera bättre.


Sen även nått som inte har med skolan och göra är att jag har bestämt mig är jag
törstig, ta ett glas vatten och inte cola jämt och ständigt.
Sen förstårs att börja träna..Det kommer när Natta har blivit av med sin förkylning.


Kommentarer
Postat av: nathaliesj

den sega jävla förkyldningen, men efter denna helg, då jävlar! :D

2009-01-07 @ 14:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0