SKOLA PÅ EN LÖRDAG?

Vilken konstig natt jag trodde att jag skulle till skolan idag
så nu sitter man här trött men klar vaken "redo att gå till skolan"
 nä, men jag vaknade i panik av att jag försovit mig men de
visade sig bara vara lördag idag vilken tur :)

Jag ska snart hoppa in i duschen och göra frukost samt små
fixa mig lite för jag och Evelina ska åka in till stan vid 12.00 och
kolla lite och även ta en fika. Jag ska köpa lite små saker som
alltid behövs. Vi ska även kolla upp lite saker om våran hemlighet
som ja skrivit om förut, gud börjar nästan bli lite nervös haha!




Ska försöka fixa nån liten ny bild idag
kanske!

Kommentarer
Postat av: HANNAH;

Gjorde samma sak xD man kände hjärtat bulta ur bröstet när man skyndade upp ur sängen ;b

2009-01-31 @ 09:34:34
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: - m h a l i n , ♥

svar - okej (; - tack så mycket ! :D

2009-01-31 @ 10:04:54
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0