PLUGG OCH PLUGG

Dagen idag har återstått av massa plugg och vet ni vad jag har inte prov
fören på fredag ett stort fram steg av mig, att inte vara ute i sista minut.
Men har pluggat lite alltför länge nu så behöver verkligen ta en pause haha.
Jag har även ringt en skola och fixat en intervju som ska vara klar på fredag
så dit ska jag ta mig i morgon. Det går framåt här!

Det ända som väntar nu är att telefonen ska ringa så jag kan prata lite med
Evelina och sist men inte minst att Andra Avenyn ska börja kl 21.00. Undra
om jag håller mig vaken, för de senaste dagarna har jag somnat runt 20.30
så slut som jag har varit. Roligt liv man har, men skolan kör slut på än.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är eran hemlighet? :P

2009-01-13 @ 18:38:14
Postat av: malin

om jag säger de är de ingen hemlighet dummer!

2009-01-13 @ 21:24:48
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0