PLUGG / ABBA

Igår blev jag nästan frisk lika fort som jag blev sjuk och begav mig
ut en stund det började på Oliver Twist med Eve, William och Daniel
de slutade på ett hotell på lövudden med massa prat ända fram till 
morgonen ,alkohol och verkligen super trevligt sällskap :)

Men om dagen idag så har jag bara varit i skolan nästan hela dagen
GICK hem lite tidigare med min kusin och gud om någon sätt oss på
hemvägen fyfan va töntiga vi va och övertrött va ja kan man även skylla på
 men gud va vi skratta de va nära att de kom i byxan.




Men iallafall nu sitter jag här i soffan med min sötis katt som ligger brevid
och kurrar och har sig, jag ska försöka göra klart historian och engelskan
innan jag får besök av min kusin som ville komma föbi en snabbis :)

Nu ska jag börja med pluggandet och fortsätta lyssna på
Abba-Lay all your love on me  man kan inte bli annat än glad av den.


Kommentarer
Postat av: NIKI

söt kisse

2009-01-25 @ 21:25:45
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: arnela

Vilken söt katt!

2009-01-31 @ 18:18:11
URL: http://arnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0