MYSIG HEMMA KVÄLL

Äntligen hemma och på med sköna pyjamas byxor och en stor tjocktröja
att värma sig i. Det är verkligen kallt ute nu och man blir dessutom trött
när det är så mörkt ute.

Jag har varit ute på stan med Natta idag hon kollade på lite kläder och
jag, jag blunda för jag hittar alltid något när jag inte har pengar till att
köpa. Det är jämt sådär. Vi åt även mat på Stugan och prata skit.

För mig blir det hemma kväll medans verkligen alla andra sätter på sig obekväma
pumps och går ut och dansar hela natten. Jag kan inte skylla på att jag
inte har pengar för mamma erbjöd nyss att betala min utgång ifall om jag
blev sugen på att gå ut. Men är det verkligen bara jag som är tråkig och väljer
en mysig hemma kväll när det är såhär kallt och trist ute. Det verkar så!

Nu ska jag hämta mitt täcke, göra varm choklad och bädda ner mig
i soffan. Lät inte de bara för skönt när det är 12 minus grader ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0