LÖRDAG

Jag har hunnit med rätt mycket idag fast klockan bara är 14.00 skönt!
Jag har bl.a varit ute och motionerat och städat mitt rum och även börjat
små fixat mig redan inför kvällen.

Jag tycker om när jag har hur mycket tid som helst på mig att göra mig i ordning
så börjar man lite här och lite där och verkligen bara sega. Idag ska jag hem till
Evelinas pappa och fira henne med hennes släkt, eftersom hon fyllde år i
onsdags. Senare blir det utgång på Konrad.
Jag ska ta det rätt lugnt ändå för på söndag ska jag träna kl11.00  jobbigt ellerhur
men blir skönt efter :) Jag ser framemot kvällen.



Nu ska jag åka iväg och fixa lite saker, lite snabbt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0