LÖRDAG

De var jätte mysigt att träffa Evelina igår vi skrattade hur mycket
som helst och det var super roligt men ja de är det iförsig jämt.

Är iallafall jätte trött och har dunkande huvudvärk för jag borde använda
glasögonen men nej jag börjar bara skratta åt mig själv för hur
rolig ser jag inte ut i dom igentligen haha.

Imorgon ska jag på hm va heter de, körutbildning? nej men den dära
kursen för körkort och hur ska jag orka sitta där så länge utan att somna
eller få utbrott för att det springer tusen myror igenom hela kroppen.
Jag längtar inte.



v

Jag och Eve har fixat och donat och kollat lite om våran
hemlighet jag vill bara göra de och avslöja de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0