JAG ÄR BÄST

Nu har jag kommit hem från en hel dag på stan kan man säga.
Det gick verkligen jätte bra och läsa och skriva reccention även om
det ibland blev skratt för jag uttalade helt fel men det får man bjuda på :)
Jag är iallafall klar med de nu och jag är så himla stolt över mig själv
och det kommer min fröken också vara.

Jenny satt faktiskt med mig och Stöd Eleven ( har glömt hennes namn)
och när vi hade suttit i 1½ timme så bestämmde jag och Jenny oss
för att gå på bio. Vi kollade på Allt Flyter och den va så dålig faktiskt
den var inte alls bra men ändå skrattade vi nästan hela tiden.
Undra om det var för att den va för dålig eller om vi innerstinne tyckte
den var rolig :) haha.



Nej vet ni vad som väntar nu en hel kväll i telefon med Evelina som äntligen
har kommit hem från Sälen / Norge. Så det  blir inge mer data för mig ikväll.
Och sen börjar ju även skolan i morgon 8.20 med historia, gäller att vara pigg.


Kommentarer
Postat av: Hökarängen bästa svängen

vet du vart man kan få tag i en sån där baddräkt? Tänkte på tills i sommar.

2009-01-06 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0