DAX ATT BLI SJUK

Hur  dåligt mår inte jag på en skala nu då, jag hatar att känna att
jag förmodligen kommer bli sjuk. Jag kan inte äta det gör så ont
i halsen som ja sväljer taggtrådar och de smakar inget heller.
Har tagit massor med alvedoner mot huvudvärken men det hjälper

som vanligt inte.


För de va en kille i mitt förra liv (skämt) som sa till mig att man måste

tro på de om de ska funka men ja gör ju inte de, så nej ja brukar inte

ta alvedoner eller ipren för de hjälper aldrig!

Men ja klarade av skolan hela dagen men vet inte hur morgon dagen blir

de återstår att se.


På hemvägen från skolan hade jag och min kusin heta disskutioner som

vanligt när vi är själva vi pratar om allt möjligt och jag skulle vilja se hur vi

ser ut, vi lever oss verkligen in i det vi pratar om och slutar ofta med att vi

blir upprörda kan va alltifrån droger till dryga människor, De roliga är att

vi tycker samma saker om nästan allt så en börjar prata den andra fortsätter

meningen ja.. så kan vi hålla på hur länge som helst.


Nu ska jag kolla på filmen ja ladda ner och fortsätta ligga i sängen med

alla kuddar och dricka mitt te för halsen :) hej


Kommentarer
Postat av: Killen i ditt förra liv

Du måste tro på dem för att dem ska hjälpa :)

2009-01-21 @ 17:01:37
Postat av: Anonym

de spelar ingen roll om ja låssas tro eller inte de vägrar funka :(

2009-01-21 @ 17:32:25
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0