MALIN <3 EVELINA

Nu sitter jag och pratar med Evelina vi har prata i över en timme och
vi har skratta så mycket att ja höll på att inte få någon luft och börja
gråta av skrattanfall.
Båda ligger och snorar och harklar sig men det är skönt även om det
är jätte jobbigt att skratta när man mår dåligt så botar det för stunden.

Jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen och håller på att ladda ner
massor av filmer som jag ska kolla på senare. Det är skönt på ett sett
eftersom det är svinkallt ute så toppluvan och sockorna är på.

Nej nu ska ja fortsätta prata med Eve för jag blir helt inne i datan och
tappar koncentrationen när hon pratar och kommer på mig själv att
jag stängt av öronen :)

hej!


04

Kommentarer
Postat av: evve

love you sjukling<33

2009-02-03 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0